loading...
دانلود فیلم سریال،بازی،نرم افزار و...
مرتضی فاریابی بازدید : 241 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود آهنگ جدید امین سروری تلافی

دانلود آهنگ جدید امین سروری تلافی

آهنگ جدید امین سروری تلافی با لینک مستقیم

Download New Music amir Sorooi Talafi

ترانه : مهرداد سپهری | آهنگ : امین سروری | تنظیم : نوید احمدی

ویولون : پیام طونی | گیتار : فیروز ویسانلو | میکس و مسترینگ : سیاوش صدری

___________________________________

متن آهنگ جدید امین سروری تلافی

واسه رفتن هنوزم وقت مونده

تحمل کن که این تصمیم زوده

میشه به خاطرات خوب برگشت

میشه برگشت به هر چی که بوده

به حرفای نگفته زیر بارون

به خوابای ندیده میشه برگشت

به احساس قشنگ لحظه هایی

که بوی عشق میده میشه برگشت

تلافی میکنم از جونو از دل

تلافی میکنم با مهربونی

می خوام دلواپسیهاتو بگیرم

می خوام خواهش کنم پیشم بمونی

تلافی می کنم شب گریه هاتو

اگه دستاتو تو دستام بذاری

اگه از لحن لبخندت بفهمم

منو تا آخر عمر دوست داری

شعر آهنگ جدید امین سروری تلافی

میشه فردا رو از اول شروع کرد

میشه چشم دو تامون تر نباشه

جدایی بین دستای منو تو

میتونه نقطه ی آخر نباشه

میشه با دیدن عکسای کهنه

از عشقی که داره میپوسه برگشت

میشه دنیا رو جور دیگه ای دید

میشه از مرگ با یه بوسه برگشت

تلافی میکنم از جونو از دل

تلافی میکنم با مهربونی

می خوام دلواپسیهاتو بگیرم

می خوام خواهش کنم پیشم بمونی

تلافی می کنم شب گریه هاتو

اگه دستاتو تو دستام بذاری

اگه از لحن لبخندت بفهمم

منو تا آخر عمر دوست داری

___________________________________

آهنگ با کیفیت 320

آهنگ با کیفیت 128

___________________________________

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبادل لینک هوشمند

تبادل لينک هوشمند : براي تبادل لينک ابتدا مارا با عنوان اين دانلود بهترين سايت براي دانلود فيلم،نرم افزار،موزيک،بازي و... وآدرس http://indnld.rzb.ir لينک نماييد سپس مشخصات لينک خود را در زير نوشته . در صورت وجود لينک ما در سايت شما لينکتان به طور خودکار در سايت ما قرار ميگيرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد و بهترین مطالب سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم. امیدوارم با تلاش زیاد ما و حمایت شما بتوانیم نیاز دانلود شما را برآورده کنیم. وبلاگ دانلود فیلم، آهنگ، نرم افزار، بازی و ... با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در وب نگذاریم. با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 848
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 330
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 1,428
  • باردید دیروز : 273
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,195
  • بازدید ماه : 18,963
  • بازدید سال : 71,282
  • بازدید کلی : 748,095
  • کدهای اختصاصی
    تحلیل آمار سایت و وبلاگ