loading...
دانلود فیلم سریال،بازی،نرم افزار و...
مرتضی فاریابی بازدید : 198 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

office professional دانلود Microsoft Office Professional Plus (x64) (x86) 2013   نسخه نهایی آفیس ۲۰۱۳Microsoft Office 2013 بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه ۹۷ تا نسخه ۲۰۱۰ توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس ۲۰۰۷ به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس ۲۰۱۰ آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه ۱۵ از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس ۲۰۱۳ که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.

مهم ترین نکته برای آفیس ۲۰۱۳ هماهنگی ویژه با نسل بعدی ویندوز یعنی ویندوز ۸ است که هم از لحاظ بصری و هم از دیگر بخش ها سازگاری ویژه ای با این سیستم عامل دارد. قابلیت استفاده از این مجموعه در دیگر سیستم عامل ها نظیر iOS و Android که به صورت همزمان کاربر می تواند سند ها را مورد ویرایش و بازبینی قرار دهد از جمله مهم ترین ویژگی هایی هستند که در این نسخه به چشم می خورند. مایکروسافت علاوه بر سیستم های قدیمی حالا برای تبلت ها هم گزینه های مختلفی را در نظر گرفته و قابلیت های لمسی بیشتری را به آفیس اضافه کرده تا بیش از گذشته بتواند بازار را در اختیار بگیرد.
نسخه جدید آفیس مایکروسافت به طور خاص برای استفاده در تبلت‌ها و اسمارت فون‌ها بهینه‌سازی شده است. طرح بندی آن بسیار ساده شده و آیکون‌های اضافه شده به آن از لحاظ لمسی بسیار سازگارتر و کارآمد ترند. از آنجایی که Ribbon هنوز در نرم افزارهای آفیس باقی مانده است شما می‌تواند برای داشتن یک دید واضح‌تر تمام درهم‌ ریختگی‌های برنامه را از بین ببرید. به جز این موارد، بیشتر تمرکز مایکروسافت روی بهبود استفاده رسانه‌ای و نیز کاهش مصرف منابع بوده است. حالت خواندن اسناد در تبلت‌ها نیز بسیار بهینه شده است درست مثل خواندن کتاب و از طریق صفحات آسانسوری و می‌توان از طریق اسناد ویدئوها را تماشا کرد. همچنین می‌توان تصاویر گرفته شده از طریق دوربین تبلت را به اندازه ابعاد اسناد تغییر داد و نیز با استفاده از حرکات انگشت طرح‌بندی آن را هم می‌ توان تغییر داد. یک دکمه هوشمند هم در این نسخه تعبیه شده که با انگشت کنترل می‌شود و می‌تواند خیلی سریع نوع، سایز و رنگ قلم را تغییر دهد. Windows Phone، آفیس را از طریق SkyDrive پشتیبانی و کاملا به صورت یک دست تغییرات ثبت شده به روز خواهد کرد.

 

 

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Microsoft Office Professional Plus 2013:
- کارآمدتر شدن آفیس جدید به لحاظ بصری و لمسی.
- سازگاری با قلم های تبلت های مبتنی بر ویندوز 8.
- امکانات اجتماعی جدید تر و نیز یکپارچگی با Skype.
- بهینه‌سازی شدن برای استفاده در تبلت‌ها و اسمارت فون‌ها به طور خاص.
- تمرکز مایکروسافت روی بهبود استفاده رسانه‌ای و نیز کاهش مصرف منابع.
- پشتیبانی Microsoft Lync از Skype به منظور ارتباطات تصویری چند نفره

منبع توضیحات: پی سی دانلود

 

راهنمای نصب: پس از دانلود و اکسترکت نمودن فایل فشرده، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما حتما غیرفعال باشد. حال به نصب نرم افزار بپردازید. پس از نصب، فایل Microsoft Toolkit.exe را باز کرده و به فعال سازی نرم افزار بپردازید.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبادل لینک هوشمند

تبادل لينک هوشمند : براي تبادل لينک ابتدا مارا با عنوان اين دانلود بهترين سايت براي دانلود فيلم،نرم افزار،موزيک،بازي و... وآدرس http://indnld.rzb.ir لينک نماييد سپس مشخصات لينک خود را در زير نوشته . در صورت وجود لينک ما در سايت شما لينکتان به طور خودکار در سايت ما قرار ميگيرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد و بهترین مطالب سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم. امیدوارم با تلاش زیاد ما و حمایت شما بتوانیم نیاز دانلود شما را برآورده کنیم. وبلاگ دانلود فیلم، آهنگ، نرم افزار، بازی و ... با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در وب نگذاریم. با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 848
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 82
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 329
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 1,335
  • باردید دیروز : 273
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,102
  • بازدید ماه : 18,870
  • بازدید سال : 71,189
  • بازدید کلی : 748,002
  • کدهای اختصاصی
    تحلیل آمار سایت و وبلاگ