loading...
دانلود فیلم سریال،بازی،نرم افزار و...
مرتضی فاریابی بازدید : 283 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|زیرنویس فارسی هماهنگ با نسخه سه بعدی|

|کیفیت خارق العاده سه بعدی(۳D) به زودی|

 

To The Arctic دانلود مستند به سوی قطب شمال To The Arctic

 

نام مستند : To The Arctic

سال انتشار : ۲۰۱۲

مدت زمان : ۴۰ دقیقه

حجم : ۳۰۰ – 5600 مگابایت

کیفیت : BluRay 720p – 3D Half-SBS 1080p BluRay

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

خلاصه داستان : سفری به زندگی یک خرس قطبی مادر و ۲ طوله ی هفت ماهه اش در حالی که در بیابان های قطب شمال به دنبال پیدا کردن راهشان بصورت غریزی هستند را به نمایش می کشد . راوی این مستند مریل استریپ بازیگر مشهور و با سابقه سینما است …

 

مرتضی فاریابی بازدید : 210 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

 

Underdogs aka Metegol Bluray (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Metegol cover دانلود انیمیشن Underdogs aka Metegol 2013

 

نام انیمیشن: Underdogs aka Metegol

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۰۶ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

زبان انیمیشن: اسپانیایی

خلاصه داستان: فیلم ماجرای چند بازیکن فوتبال دستی ست که در یک بار محلی زندگی میکنند و می خواهند به متصدی بار که مرد جوان درمانده ای ست کمک کنند تا دهکده اش را حفظ و قلب دختر مورد علاقه اش را به دست بیاورد و …

مرتضی فاریابی بازدید : 401 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)
دانلود نرم افزار رسانه (تلویزیون) اینترنتی ایران گیت - Irangate IPTV

رسانه (تلویزیون) اینترنتی چیست؟
در روزگار ما رسانه های صوتی و تصویری یکی از پر طرفدارترین و در عین حال مهیج ترین سرگرمی ها به شمار می روند. همه ما در طول شبانه روز چندین ساعت از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به رسانه می کنیم.
امروزه با پیشرفت و گسترش شبکه های ارتباطی دیگر لازم نیست فقط و فقط در خانه به برنامه های صوتی و تصویری دلخواه خود دسترسی داشته باشید.
با سرویس رسانه اینترنتی می توانید در هر زمان و هر مکانی مانند محل کار، مترو، خیابان با دسترسی به اینترنت به این رسانه بسیار جذاب و پرطرفدار متصل شوید و برنامه های زنده تلویزیونی، ویدئوی و رادیویی مورد علاقه خود را شنیده و تماشا کنید.
رسانه اینترنتی  مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی ها از جمله Adaptive bit rate switching می باشد که به شما این امکان را می دهد که بتوانید از تماشای تصاویر ویدیویی با کیفیت، بر روی بستر های گوناگون ارتباطی از جمله 3G،WiMAX،ADSL و حتی Edge لذت ببرید.

از آنجایی که این سرویس قابلیت تطبیق با سرعت اینترنت مشترک را دارد، در سرعت های پائین سرویس قطع و یا فریز نخواهد شد و با بالا رفتن سرعت اتصال کیفیت تصویر ایده آل خواهد شد.
یکی از جذاب ترین قابلیت های سرویس رسانه اینترنی امکان پخش جدیدترین و قدیمی ترین فیلم ها و برنامه های ویدئوی خانگی بر اساس علاقه مندی های شماست. فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی، کارتون ها و برنامه های ورزشی بخش کوچکی از محتوای رسانه ایی طبقه بندی شده قابل دسترس برای شماست. 
با سرویس رسانه اینترتی می توانید علاوه بر دسترسی به پخش زنده شبکه های ملی، به آرشیو ضبط شده این شبکه ها تا یک هفته گذشته و بر اساس جدول پخش برنامه ها (EPG) دسترسی یابید. همچنین با استفاده از قسمت تصاویر درخواستی (Video on Demand) می توانید به آرشیو غنی متعلق به مؤسسه رسانه های تصویری دسترسی داشته باشید. همچنین جهت استفاده از این برنامه نیاز به هیچ گونه نرم افزار جانبی نمی باشد.

مرتضی فاریابی بازدید : 302 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)
دانلود Star Trek 2009 - فیلم پیشتازان فضا (دوبله فارسی)

داستان فیلم در سال ۲۲۳۳ اتفاق می افتد ،این بار دو پسر جوان مشتاق با نامهای  جیمز ( کریس پاین ) و اسپاک ( زاخاری کوینتو) با گروهی از اعضای سفینه فضایی برای نجات دنیا از شر نیروهای شیطانی فضایی اقدام به سفر به نقاط  ناشناخته فضا می کنند و جیمز که در دوران بچگی پدرش توسط نیروهای فضایی کشته شده است مشتاق به انتقام است. اما در این سفر با اتفاقات و زندگی های عجیبی روبرو می شود...
جزو 250 فیلم برتر با رتبه 249
برنده اسکار بهترین چهره پردازی
نامزد اسکار بهترین صداگذاری، تدوین صدا و جلوه های ویژه
برنده و نامزد بیش از 60 جایزه دیگر

مرتضی فاریابی بازدید : 200 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

 

office professional دانلود Microsoft Office Professional Plus (x64) (x86) 2013   نسخه نهایی آفیس ۲۰۱۳   

Microsoft Office 2013 بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه ۹۷ تا نسخه ۲۰۱۰ توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس ۲۰۰۷ به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس ۲۰۱۰ آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه ۱۵ از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس ۲۰۱۳ که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.

مهم ترین نکته برای آفیس ۲۰۱۳ هماهنگی ویژه با نسل بعدی ویندوز یعنی ویندوز ۸ است که هم از لحاظ بصری و هم از دیگر بخش ها سازگاری ویژه ای با این سیستم عامل دارد. قابلیت استفاده از این مجموعه در دیگر سیستم عامل ها نظیر iOS و Android که به صورت همزمان کاربر می تواند سند ها را مورد ویرایش و بازبینی قرار دهد از جمله مهم ترین ویژگی هایی هستند که در این نسخه به چشم می خورند. مایکروسافت علاوه بر سیستم های قدیمی حالا برای تبلت ها هم گزینه های مختلفی را در نظر گرفته و قابلیت های لمسی بیشتری را به آفیس اضافه کرده تا بیش از گذشته بتواند بازار را در اختیار بگیرد.
نسخه جدید آفیس مایکروسافت به طور خاص برای استفاده در تبلت‌ها و اسمارت فون‌ها بهینه‌سازی شده است. طرح بندی آن بسیار ساده شده و آیکون‌های اضافه شده به آن از لحاظ لمسی بسیار سازگارتر و کارآمد ترند. از آنجایی که Ribbon هنوز در نرم افزارهای آفیس باقی مانده است شما می‌تواند برای داشتن یک دید واضح‌تر تمام درهم‌ ریختگی‌های برنامه را از بین ببرید. به جز این موارد، بیشتر تمرکز مایکروسافت روی بهبود استفاده رسانه‌ای و نیز کاهش مصرف منابع بوده است. حالت خواندن اسناد در تبلت‌ها نیز بسیار بهینه شده است درست مثل خواندن کتاب و از طریق صفحات آسانسوری و می‌توان از طریق اسناد ویدئوها را تماشا کرد. همچنین می‌توان تصاویر گرفته شده از طریق دوربین تبلت را به اندازه ابعاد اسناد تغییر داد و نیز با استفاده از حرکات انگشت طرح‌بندی آن را هم می‌ توان تغییر داد. یک دکمه هوشمند هم در این نسخه تعبیه شده که با انگشت کنترل می‌شود و می‌تواند خیلی سریع نوع، سایز و رنگ قلم را تغییر دهد. Windows Phone، آفیس را از طریق SkyDrive پشتیبانی و کاملا به صورت یک دست تغییرات ثبت شده به روز خواهد کرد.

مرتضی فاریابی بازدید : 199 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم HD 720p به پست اضافه شد|

 

Alpha and Omega 3 cover small دانلود انیمیشن Alpha And Omega 3 The Great Wolf Games 2014

 

نام انیمیشن: Alpha And Omega 3 The Great Wolf Games

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۵۴ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL 1080p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: -

مرتضی فاریابی بازدید : 176 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار Tango به‌شما اجازه می‌دهد به‌راحتی با دوستانتان در هرکجای دنیا ارتباط صوتی، تصویری و متنی برقرار کنید. این اپلیکیشن بیش از ۱۶۰ میلیون کاربر دارد. این برنامه با کمک اطلاعات دفترچه تلفن موبایل شما به‌صورت خودکار دوستانتان که از این برنامه استفاده می‌کنند را به لیست دوستانتان اضافه می‌کند و می‌توانید با کمک اینترنت با یکدیگر ارتباط داشته باشید. همچنین امکان چت گروهی با ظرفیت ۵۰ نفر نیز به همراه امکانات فراوان دیگر در این برنامه وجود دارد.

 

tango ارتباط با دوستانتان با کمک Tango 3.1.56029   آیفون و آیپد

 

مرتضی فاریابی بازدید : 238 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

 

able duplicate finder Able Duplicate Finder 2.1   نرم افزار حذف فایل های تکراری

Able Duplicate Finder نرم افزاری است که با دو موتور جستجو قدرتمند به شما در پیدا کردن و حذف فایل های تکراری از کامپیوتر کمک خواهد کرد. این برنامه برای پاک کردن یا ویرایش همه نوع فایل های تکراری مانند آهنگ، ویدئو، عکس، فایل های آفیس و PDF طراحی شده است. با استفاده از این برنامه هارد دیسک کامپیوتر پاکسازی خواهد شد.

مرتضی فاریابی بازدید : 228 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

 

turboftp TurboFTP 6.30 Build 968   نرم افزار سرویس گیرنده FTP و SFTP

TurboFTP یک نرم افزار کلاینت FTP امن برای ویندوز می باشد. این نرم افزار به شما امکان انتقال (آپلود یا دانلود) سریع بین کامپیوتر و تقریبا هر نوع سرور FTP با سهولت استثنایی و در صورت لزوم با رمزگذاری قوی را می دهد. این نرم افزار با رابط کاربری بصری و قابلیت های غنی انتقال امن فایل، ابزار مناسبی برای انجام وظایفی مانند آپلود وب سایت، برنامه ریزی هماهنگ سازی فایل ها و پشتیبان گیری و انتقال فایل می باشد. این نرم افزار قادر است پس از انجام کارها و یا پیش آمدن مشکل، شما را از طریق ایمیل آگاه کند. همچنین می تواند پس از قطع ارتباط یا انتقال ناموفق به صورت خودکار برای انجام آن تلاش کند. این برنامه از پروتکل های FTP بر روی SSL/TLS و SFTP بر روی SSH2 پشتیبانی می کند.

مرتضی فاریابی بازدید : 267 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

 

logitech setpoint دانلود Logitech SetPoint 6.61.150   نرم افزار کنترل موس و صفحه کلید لاجیتک

Logitech SetPoint نرم افزاری است که برای نصب و کنترل موس و صفحه کلید های Logitech در ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار شما را قادر به بهره برداری کامل از ماوس و صفحه کلید می سازد. این نرم افزار در عین سادگی می تواند به شما در نصب نرم افزار کمک کرده و بهترین استفاده از لاجیتک را برای شما به ارمغان آورد. این نرم افزار می تواند برای تنظیمات مخصوص گیمر ها نیز موثر بوده و موس های مخصوص این نوع کاربری را تجهیز کند.

تبادل لینک هوشمند

تبادل لينک هوشمند : براي تبادل لينک ابتدا مارا با عنوان اين دانلود بهترين سايت براي دانلود فيلم،نرم افزار،موزيک،بازي و... وآدرس http://indnld.rzb.ir لينک نماييد سپس مشخصات لينک خود را در زير نوشته . در صورت وجود لينک ما در سايت شما لينکتان به طور خودکار در سايت ما قرار ميگيرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

تعداد صفحات : 85

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد و بهترین مطالب سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم. امیدوارم با تلاش زیاد ما و حمایت شما بتوانیم نیاز دانلود شما را برآورده کنیم. وبلاگ دانلود فیلم، آهنگ، نرم افزار، بازی و ... با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در وب نگذاریم. با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 848
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 258
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 500
  • آی پی دیروز : 226
  • بازدید امروز : 3,757
  • باردید دیروز : 338
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,757
  • بازدید ماه : 3,757
  • بازدید سال : 75,459
  • بازدید کلی : 752,272
  • کدهای اختصاصی
    تحلیل آمار سایت و وبلاگ