loading...
دانلود فیلم سریال،بازی،نرم افزار و...
مرتضی فاریابی بازدید : 220 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود BitTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده  و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد  تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. BitTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد . BitTorrent  بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از BitTorrent می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و با به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند شرکت کنید.

 

bi Torrent دانلود از تورنت با BitTorrent 7.9.1.31141

مرتضی فاریابی بازدید : 323 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Screenshot Captor نرم افزاری است که به شما راهی آسان و سریع را برای گرفتن عکس از محیط ویندوز و حتی نوشته هایی که کپی آن ها غیر ممکن می باشد را پیشنهاد می کند. شما می توانید پس از تهیه عکس با ابزارهای نسبتا حرفه این نرم افزار به ویرایش عکس نیز بپردازید. از موارد استفاده این نرم افزار می توان به ساختHelp  سیستم، آموزش های آنلاین، دستورالعمل ها، اعانه های تمرینی، نمایش ها، مواد بازاریابی، وب پیج ها، ایمیل ها و … اشاره کرد. از قابلیت های جالب این نرم افزار فرمان گرفتن صوتی آن توسط میکروفن می باشد، به این صورت که شما با گفتن "عکس بگیر" می توانید از به سرعت از محیط اسکرین شات تهیه کنید.

 

Screenshot capton عکس برداری از دسکتاپ Screenshot Captor 4.8.5

مرتضی فاریابی بازدید : 210 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۱۴ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوع فضا هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Space Wallpapers مجموعه 114 والپیپر دیدنی با موضوع فضا Space Wallpapers

 

مرتضی فاریابی بازدید : 171 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید هادی شیخ بکلو آخرین باره

 

دانلود آهنگ جدید هادی شیخ بکلو آخرین باره
آهنگ جدید هادی شیخ بکلو آخرین باره با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Hadi Sheykhbakloo Akharin Bare
ترانه . آهنگ : پیمان زارعی | تنظیم : آرمین حبیبی

مرتضی فاریابی بازدید : 298 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی Hitman GO یک بازی فکری و در سبک نوبتی (Turn-based) است. شما باید در این بازی بر روی حر حرکت خود فکر کنید و سعی کنید در هر مرحله در بی‌ سر و صداترین حالت ممکن مأموریت خود را انجام دهید. برای اجرای این بازی به iPad 2 و بالاتر، iPhone 4 و بالاتر و iPod Touch 5 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 6.0 و بالاتر قابل اجرا است.

 

hitman go بازی فکری و جذاب Hitman GO 1.2   آیفون و آیپد

 

مرتضی فاریابی بازدید : 225 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی از همان اول به شما حق انتخاب می دهد.شما می توانید چهره خود را شخصی سازی کنید دقیقا شبیه به Skyrim.انتخاب دوم شما جایی است که باید خوب یا بد را انتخاب کنید.می خواهید انسان باشید یا اهریمن؟این به شما بستگی دارد.اهریمن توانایی های بیشتری دارد و در یک کلام کار شما را راحت تر می کند اما شاید هنوز هم برخی ها در این دنیا باقی مانده باشند که خیر را به شر ترجیح دهند به هر قیمتی . اما حالا سوال اینجاست . اصلا داستان بازی چیست؟ داستان بازی از جایی شروع می شود که شما باید از فرمانروای سرزمین Vertial در برابر موجودات عظیم الجثه و بدون قلب حفاظت کنید. گروه اندکی باقی مانده اند که آخرین خط تدافعی Vertial در برابر هیولا ها به حساب می آیند . حالا که داستان بازی را فهمیدیم سوال بالا را به شکلی دیگر تکرار می کنیم. میخواهید به عنوان یک انسان سرزمین خود را نجات دهید یا به عنوان یک اهریمن به سوی دیگر اهریمنان خیزش بردارید؟ انتخاب شما بین خیر و شر هر چه باشد شما دارای یک قدرت فوق العاده هستید.آتش. در علوم راهنمایی خواندیم که یکی از منابع طبیعی نور آتش است. گفتیم نور.نور پردازی چگونه است ؟ در شب شاید ما شاهد نورپردازی حرفه ای نباشیم اما حداقل می توانیم به نورپردازی در روز امیدوار باشیم. اما علاوه بر نور پردازی فاکتور های دیگری نیز باید مد نظر باشند تا بتوان یک بازی را به خوبی توصیف کرد مانند طبیعت بازی.به طور کلی بازی ماموریت های شما غالبا در جنگل می باشند پس باید گیاهان و درختان هم به زیبایی طراحی شده باشند تا بازی جذاب شود.طراحی درختان در یک کلام عالی است. چمن ها نیز عالی تر طراحی شده اند.نکته ی جالب اینجاست که بعضا در حین ماموریت شما کلبه ای را می بینید که از چوب درختان ساخته شده است که این هم زیباست.

Bound by Flame PC-CODEX

 

Bound by Flame pc cover small دانلود بازی Bound by Flame برای PC

مرتضی فاریابی بازدید : 202 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Tex Murphy از خواب با سرگیجه بیدار می شود و کنار شومینه ی خود در دفترش در Ritz Hotel افتاده است. یک صبح تکراری دیگر برای آخرین کارآگاهان قدیمی به غیر از او! چیزی که از آن به عنوان بدترین افتضاح تاریخ یاد می شد به کابوسی گیج کننده تبدیل شده است: چیزی یا کسی حافظه ی Tex را پاک کرده و ۷سال از زندگی وی پاک شده است. عشق گمشده ی وی، انتقام و قوی ترین تحریک کننده ی دنیا، قهوه، باعث شده اند تا Tex ردپاهای گذشته ی خویش را دنبال کند و قاتلینی که دستگیر نشده اند را دستگیر کند و تکنولوژی های از دست رفته ی شرکت Nikola Tesla را بدان برگرداند.Tex Murphy بعد از ۱۶سال دوری از طرفداران خود دوباره بازگشته تا طرفداران خود را شاد کند. پس با وی همراه شوید تا با کاراکترهای تماما مبهم، دالان های خطرناک و بسیاری از معماهایی که باید حل شوند آشنا شوید و وی را همراهی کنید.

Tesla Effect a Tex Murphy Adventure PC-RELOADED

 

Tesla Effect a Tex Murphy Adventure pc cover دانلود بازی Tesla Effect a Tex Murphy Adventure برای PC

 

مرتضی فاریابی بازدید : 226 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اپلیکیشن Movist یک مدیاپلیر قدرتمند برای پخش انواع فیلم‌ها در مک است. این اپلیکیشن در حالی که بسیار سبک است، توانایی پخش انواع فرمت‌های فیلم را داشته و همچنین از فرمت‌های زیرنویس srt و smi نیز ساپورت می‌کند. لطفاً‌ توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به OS X 10.6 و بالاتر نیاز دارید.

 

movist mac پخش فیلم با Movist 1.3.7   مک

مرتضی فاریابی بازدید : 210 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Ashampoo Snap 7.6 نرم افزار قدرتمند محصول شرکت محبوب ashampoo می باشد که میتواند به راحتی از محیط ویندوز و نرم افزارها و بازی فیلم و عکس تهیه کند. شاید این در ابتدا ساده به نظر برسد ولی امکانات موجود در این نرم افزار باعث می شود این نرم افزار ضمن دارا بودن قابلیت عکس و فیلمبرداری ، امکانات لازم برای تهیه فیلمی تمام عیار از محیط ویندوز را داشته باشد. این نرم افزار ضمن اینکه میتواند به صورت تمام صفحه از محیط ویندوز فیلم و عکس تهیه کند ، توانایی این را دارد که از ناحیه ای ویژه که توسط شما معین می شود فیلم برداری نماید ، میتواند در هنگام فیلمبرداری روی گزینه بزرگنمایی (zoom) انجام دهد.. Ashampoo Snap همچنین میتواند تنها از منوهایی که باز می شوند فیلم و عکس تهیه نماید

 

ashampoo snap7 downloadha عکس برداری از صفحه با Ashampoo Snap 7.0.6

تبادل لینک هوشمند

تبادل لينک هوشمند : براي تبادل لينک ابتدا مارا با عنوان اين دانلود بهترين سايت براي دانلود فيلم،نرم افزار،موزيک،بازي و... وآدرس http://indnld.rzb.ir لينک نماييد سپس مشخصات لينک خود را در زير نوشته . در صورت وجود لينک ما در سايت شما لينکتان به طور خودکار در سايت ما قرار ميگيرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

تعداد صفحات : 85

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد و بهترین مطالب سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم. امیدوارم با تلاش زیاد ما و حمایت شما بتوانیم نیاز دانلود شما را برآورده کنیم. وبلاگ دانلود فیلم، آهنگ، نرم افزار، بازی و ... با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در وب نگذاریم. با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 848
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 87
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 328
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 1,237
  • باردید دیروز : 273
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,004
  • بازدید ماه : 18,772
  • بازدید سال : 71,091
  • بازدید کلی : 747,904
  • کدهای اختصاصی
    تحلیل آمار سایت و وبلاگ