loading...
دانلود فیلم سریال،بازی،نرم افزار و...
مرتضی فاریابی بازدید : 1013 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

امروزه با پیشرفت بدون توقف بسته نرم افزای آفیس کمتر شرکت یا موسسه و کارخانه ای را می توان یافت که از این بسته نرم افزاری و محصولات بی نظیزش استفاده ننماید در بین این برنامه ها ، اکسس و اکسل بیشتر به کمک شرکتها و موسسات می آید و آنها را در تحلیل و مدیریت آمارهایشان یاری می دهد. دلیل استقبال و استفاده مردم از این بسته نرم افزاری این است که هر شرکت و موسسه ای احتمالا روش کار خود را دارد و نرم افزار های جامع موجود نمی تواند نیازهای خاص آنها را برآورده کند برای مرتفع ساختن این نیازها به میان برنامه احتیاج داریم که قویترین نرم افزار که در عین حال ساده هم باشد، بدون شک ماکروسافت اکسس است و ماهم نرم افزاری را تحت این پایگاه داده دوست داشتنی ماکروسافت انتشار داده ایم که به کمک آن می توانید موجودی انبار خود را مدیریت کنید.

 

 

x nomad entry digiday anbar نرم افزار انبارداری تحت اکسس

مرتضی فاریابی بازدید : 238 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود جدیدترین ورژن حال حاضر مرورگر Opera Developer 21.1 2014 رسما رونمايي شد ؛ مرورگري كه امروز به عنوان یکی از قدرتمندترين و سريع ترين مرورگرها دنيا شناخته مي شود.جديدترين آمار رسمي از آزمايشگاه هاي مختلف نشان دهنده اين مطلب است كه Opera با ارائه اين نسخه توانسته عنوان سريع ترين مرورگر را از آن خود كند. مرورگري كه علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط كاربري فوق العاده جذابي بهره مي برد كه براي اولين بار است كه در مرورگرها چنين محيطي به نمايش در مي آيد.

 

Opera 21.1 جدیدترین نسخه مرورگر اپرا می باشد.  این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند.در مرورگر اپرا، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا (Opera) تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. این که در این در میان کثرت نرم افزارهای وب گردی کدام یک را انتخاب کنیم کمی سخت به نظر می رسد . هر یک از این نرم افزار ها قابلیت هایی دارند که می تواند دلیل برتری آن باشد. اما هر کاربری با توجه به اهداف خود از وب گردی به دنبال مرورگری می رود. در میان این این مرورگر ها چندتایی هستند که بین همه محبوب و معروف می باشند . یکی از این این مرورگرها که هواخواهان زیادی دارد Opera نام گرفته است. مرورگری با کامل ترین امکانات که در خود جای داده است می تواند هرکاربری را به سمت خود جذب نماید. Opera در سال 1995 با به اتمام رسیدن یک پروژه که در سال 1994 شروع شده بود رسما به دنیای مرورگرها پیوست و حالا کاربران پس از 16 سال از جدیدترین نسخه آن با بالاترین کارآیی ها بهره می برند. Opera به چند دلیل عمده است که معروف و محبوب تر شده است. سرعت بالا در بازکردن صفحات وب و مخصوصا تصاویر باعث شده کاربرانی که به دقایق استفاده از اینترنت هم اهمیت می دهند از این مرورگر استفاده نمایند.ساده بودن در عین زیبایی بسیار در جلب نظر کاربران اهمیت دارد که Opera توانسته با طرحی ساده اما زیبا جای خود را مستحکم تر نماید.

مرتضی فاریابی بازدید : 197 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید احسان عزیزی قسم میخورم

دانلود آهنگ جدید احسان عزیزی قسم میخورم
آهنگ جدید احسان عزیزی قسم میخورم با لینک مستقیم همراه 
Download New Music Ehsan Azizi Ghasam Mikhoram
ترانه : نرگس جعفری | آهنگ : علیرضا طلیسچی
آهنگ و تنظیم : حامد برادران | گیتار : فیروز ویسانلو | ویولن : پیام طونی

مرتضی فاریابی بازدید : 231 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Ehsan Khajeh Amiri Darvazehaye Donya دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام دروازه های دنیا

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احسان خواجه امیری بنام دروازه های دنیا با بالا ترین کیفیت

ترانه سرا : روزبه بمانی ، آهنگ : احسان خواجه امیری ، تنظیم : بهروز صفاریان

این آهنگ سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل می باشد.

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

indnld

مرتضی فاریابی بازدید : 731 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Bazaar

برنامه مارکت بازار نسخه 5.1.3 برای اندروید استفاده از نرم افزار های سایت اندروید مارکت ، یکی از مشکلات همیشگی کاربران ایرانی گوشی های با سیستم عامل گوگل اندروید است. بازار اندروید برنامه ای برای دریافت نرم افزار های اندروید مارکت است.

ویژگیهای برنامه بازار:

  • دریافت برنامه در دسته های خاص
  • قابلیت دریافت و ویژگی ادامه دانلود (Resume)
  • امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار
  • امکان خرید برنامه های فارسی
  • پشتیبانی از ویجت
 

توضیحات:
  • فایلهای دانلودی در مسیر : /sdcard/icm/bazaar ذخیره میشود. در تنظیمات اپلیکیشن گزینه نگهداشتن پشتیبان از برنامه ها انتخاب کنید.برای دانلود این نرم افزار بسیار مفید وکاربردی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. این دانلود
 

 

 

 

مرتضی فاریابی بازدید : 253 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

WinZip Pro یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد.

 

WinZip Pro 17 فشرده سازی حرفه ای فایل ها توسط WinZip Pro 18.5 Build 11111

 

مرتضی فاریابی بازدید : 229 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Forgotten Books: The Enchanted Crown عنوانی جدیدی در سبک بازی های شی مخفی (Hidden Object) می باشد که با تازگی منتشر شده است . دوستتان به شما کتابخانه ای را نشان می دهد که کتاب های قدیمی زیادی را در خود جای داده است و همین موضوع باعث کنجکاوی شما در مورد این کتاب ها می شود . زمانی که شما صفحات کتابی را بازمی کنید و شروع به خواندن آن می کنید ، یکی از شخصیت های کتاب از شما برای کمک خواهش می کند! برای اولین بار شما به مقر پادشاهی جادویی او منتقل می شوید ، جایی که یک هیولا در پی تخریب پادشاهی است . به پادشاه کمک کنید تا از زنجیر آزاد شود و با قلم جادویی داستان کتاب را دوباره بنویسید تا سرزمین Eldor از خطر در امان باشد .

 

Forgotten Books دانلود بازی فکری کتاب های فراموش شده Forgotten Books: The Enchanted Crown

 

مرتضی فاریابی بازدید : 241 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

فرزند روشنایی (Child of Light) عنوان بازی از شرکت یوبی سافت می باشد که به تازگی منتشر شده است . برای شما علاقه مندان Soundtrack های بازی را را با کیفیت ۳۲۰ آماده کرده ایم که موسیقی بازی اثری از Coeur de Pirate می باشد . بازی، داستان دختری به نام “اورورا” را روایت می کند که از خانه اش دزدیده شده و به سرزمین دوری برده می شود.در راه شخصیت های فرعی نیز وجود دارند که به شما کمک شایانی می کنند.سازندگان بازی تاکید کرده اند که شخصیت های فرعی نیز در بازی تاثیر بسزایی در روند بازی دارند و همچنین قابل بازی می باشند.در بازی میتوانید از دوستان خود برای هدایت دیگر شخصیت ها نیز کمک بگیرید و به کمک دوستان خود سناریوی این بازی را پیش ببرید و این ماجراجویی زیبا را به پایان برسانید. در بازی تصمیمات زیادی پیش رویتان قرار میگیرد که باید به نحو احسنت از آن ها استفاده کنید ، زیرا در طول بازی تصمیم هایتان نتایجی خواهند داشت که ممکن است پیامد های خوبی را به همراه نداشته باشد.پس در تصمیم گیری دقت کنید.

 

Child of Light ost دانلود موسیقی های متن بازی فرزند روشنایی Child of Light

 

مرتضی فاریابی بازدید : 379 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

National Geographic – Wild: Crocpocalypse (2014) 720p HDTV Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Crocpocalypse دانلود مستند کروکودیل ها Wild: Crocpocalypse 2014

 

نام مستند : Wild: Crocpocalypse

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۴۲ دقیقه

حجم : ۹۹۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : همانند تمساح های آب شور استرالیا ، کروکودیل های موجود در فلوریدای آمریکا نیز در حال بازگشت و افزایش تعداد هستند . در سال ۱۹۷۵ ، تمساح های آب شور آمریکا در اثر تخریب زیستگاهشان در دسته ی حیوانات در حال انقراض قرار داشته اند . قبلا جمعیت این حیوانات تنها ۲۰۰ عدد بوده است که امروزه و با گذشت ۳۰ سال ، جمعیت آن ها به ۲۰۰۰ عدد افزایش پیدا کرده است …

مرتضی فاریابی بازدید : 192 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شاید زمان آن رسیده است که اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و خود را برای مهاجرت از ویندوز XP به جدیدترین ویندوز مایکروسافت یعنی ۸ آماده کنید . مایکروسافت دیگر از ویندوز Xp پشتیبانی نخواهد کرد . در این ویدئوهای آموزشی به شما نحوه ی تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و تنظیمات ویندوز ، برای جهشی ایمن و بدون از دست دادن فایل ها و تنظیمات آموزش داده می شود . David Rivers به شما نحوه ی نصب ویندوز ۸ و تمام چیزهایی لازم برای انتقال از ویندوز قدیمی اکس پی به ویندوز ۸ را به صورت تصویری نشان می دهد . این ویدئوها توسط کمپانی Lynda منتشر شده اند.

 

Windows XP to Windows 8 آموزش مهاجرت از ویندوز Xp به ویندوز هشت Migrating from Win XP to Windows 8

تبادل لینک هوشمند

تبادل لينک هوشمند : براي تبادل لينک ابتدا مارا با عنوان اين دانلود بهترين سايت براي دانلود فيلم،نرم افزار،موزيک،بازي و... وآدرس http://indnld.rzb.ir لينک نماييد سپس مشخصات لينک خود را در زير نوشته . در صورت وجود لينک ما در سايت شما لينکتان به طور خودکار در سايت ما قرار ميگيرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

تعداد صفحات : 85

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد و بهترین مطالب سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم. امیدوارم با تلاش زیاد ما و حمایت شما بتوانیم نیاز دانلود شما را برآورده کنیم. وبلاگ دانلود فیلم، آهنگ، نرم افزار، بازی و ... با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در وب نگذاریم. با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 848
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 267
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 502
  • آی پی دیروز : 226
  • بازدید امروز : 4,188
  • باردید دیروز : 338
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,188
  • بازدید ماه : 4,188
  • بازدید سال : 75,890
  • بازدید کلی : 752,703
  • کدهای اختصاصی
    تحلیل آمار سایت و وبلاگ