loading...
دانلود فیلم سریال،بازی،نرم افزار و...
مرتضی فاریابی بازدید : 371 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

 

audio speed changer دانلود Audio Speed Changer Pro 1.5.5.168   نرم افزار تغییر سرعت فایل های صوتی

دانلود Audio Speed Changer Pro 1.5.5.168 – نرم افزار تغییر سرعت فایل های صوتی

Audio Speed Changer Pro نرم افزاری برای تغییر سرعت فایل های صوتی، بدون هرگونه تغییر در زیر و بم صدا می باشد. این نرم افزار که در درجه اول برای تغییر سرعت کتاب های صوتی و پادکست ها در نظر گرفته شده بود، اما اکنون می توان از آن برای افزایش و یا کاهش سرعت هرگونه آهنگ یا فایل صوتی دیگر استفاده کرد. این نرم افزار با داشتن ویژگی های بسیار کاربردی مانند پردازش دسته ای و رابط کاربری مناسب، به یکی از محبوب ترین برنامه ها در این زمینه و ابزاری بسیار ارزشمند برای شنوندگان کتاب های صوتی و همچنین نویسندگان و افرادی که می خواهند در وقت خود صرفه جویی کنند تبدیل شده است.

مرتضی فاریابی بازدید : 225 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Kolah Ghermezi 93: Mab'ath Special TVRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

kolah ghermezi 93 دانلود کلاه قرمزی 93: ویژه برنامه عید مبعث

 

نام انیمیشن: کلاه قرمزی ۹۳ – ویژه برنامه عید مبعث

سال انتشار: ۱۳۹۳

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم: ۱۹۵ مگابایت

کیفیت: TVRip

خلاصه داستان: ویژه برنامه ی کلاه قرمزی به مناسبت عید مبعث، به عنوان هفدهمین قسمت از سری قسمت های کلاه قرمزی ۹۳ بر روی آنتن رفت. این قسمت هم موضوع و روند قسمت های پیشین را دنبال می کند، موضوعاتی پیرامون اعترافات عروسک های دوست داشتنی این مجموعه قرار داده شده است و …

مرتضی فاریابی بازدید : 546 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. با این درایور سازگاری ، اطمینان و مقاوت در اجرای جدیدترین بازی ها افزایش خواهد یافت. برای مثال این درایور اجرای بازی call of duty : black ops 2 را ۱۸ درصد بهبود خواهد بخشید و برای بازی Assassin’s Creed III رقم قابل توجه ۲۶ درصد خواهد بود. در نمایش فیلم های ۳بعدی نیز تاثیر این درایور چشمگیر خواهد بود. در ادامه لیست کارت های گرافیک پشتیبانی شده آمده است.

 

nVIDIA GeForce Driver آخرین درایور کارت های گرافیک انویدیا nVIDIA GeForce Driver v337.88 WHQL

مرتضی فاریابی بازدید : 258 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

هر ساله برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer پچ هایی توسط گروه PESEdit عرضه می شوند. امسال هم مانند روند هر سال این گروه، پچ نسخه ۲ بازی عرضه شده است. همواره پچ های گروه PESEdit با هدف بهبود روند بازی و افزودن جدیدترین آپدیت ها و افزونه ها به بازی ارائه می شوند. در PES 2014 همه ی بازیکنان از نظر قدرت با هم مساوی هستند و شما به سرعت باید یاد بگیرید که چگونه از قدرت تیم خود استفاده کنید. بازیکن مرکزی زمین یا همان هافبک دقیقا مانند سایر بازیکنان تیم قوی است، اما از لحاظ فنی استعداد کمتری دارد، به طور مثال اگر شما بخواهید با کسی مثل خاوی مارتینز حمله ای را آغاز کنید مسلما گیج خواهید شد. در عین حال زمانی که توپ به یک جناح می رود و بازیکنی مانند فرانک ریبری و یا هافبک خلاقی مثل باستیان شواین اشتایگر توپ را دریافت میکنند شما احساس قدرت خواهی کرد، زیرا آنها بسیار سریع هستند و می توانند از بازیکنان به راحتی عبور کنند.برای مشاهده ی تغییرات صورت گرفته در این نسخه و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

PES 2014 PC دانلود پچ جدید بازی Pes 2014 با عنوان PESEdit 2014 Patch 4.3

 

مرتضی فاریابی بازدید : 165 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

Desktop Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۲۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Desktop Wallpapers P6 مجموعه 120 والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

مرتضی فاریابی بازدید : 332 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی Infinity Blade همیشه نماد قدرت گرافیکی iOS بوده و در این نسخه هم که این بازی همزمان با عرضه‌ی iOS 7 و همچنین عرضه‌ی iPhone 5s و iPhone 5c در چند روز آینده است باز هم سازندگان می‌خواهند قدرت پردازش بالای آیفون‌های جدید را به شما نشان دهند. این بازی که اولین بازی ۶۴-بیت برای آیفون ۵s است دارای گرافیکی بسیار بالا و همچنین گیم‌پلی جذاب همانند گذشته است. در این نسخه شما می‌توانید کنترل دو شخصیت متفاوت را به عهده داشته باشید و با همان سبک محبوب سری‌های قبلی به‌نبرد دشمنان بروید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Infinity Blade III بازی اکشن Infinity Blade III 1.3 – آیفون و آیپد و آیپاد

مرتضی فاریابی بازدید : 283 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

شما به کمک نرم افزار TouchPal Contacts دیگر نیازی به شماره گیری ندارید! چرا که می توانید برای هرمخاطب خود یک شکل دلخواه در نظر بگیرید و در هر زمان که بخواهید تنها با کشیدن شکل مورد نظر به صورت اتوماتیک اقدام به برقراری تماس کنید. اگر از ظاهر برنامه اصلی مخاطبین و تماس گوشی خود خسته شده اید و تکراری شده است این برنامه می تواند جایگزین مناسبی باشد. به عنوان مثال با حرکت \ با شماره مورد نظر خود تماس حاصل کنید. به این عملیات به اصطلاح Gesture یا حرکت می گویند. اپلیکیشن فوق دارای قالب های بسیار زیبایی است که بتوانید ظاهر بخش مخاطبین گوشیتان را مطابق با سلیقه ی خود شخصی سازی کنید. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

TouchPal Contacts v4.8.5.0 نرم افزار مدیریت مخاطبین TouchPal Contacts v4.8.5.0 – اندروید

 

مرتضی فاریابی بازدید : 227 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

پس از موفقیت سری بازی‌های Cut the Rope و محبوبیتی که در بین کاربران پیدا کرده، Zepto Lab نسخه‌ی جدید بازی محبوب Cut the Rope را معرفی کرده است. در نسخه‌ی جدید بازی مکان‌های جدیدی وجود دارند و شخصیت زیبا و بامزه بازی سوار بر یک ماشین زمان شده و با هریک از نسل های قبلی خود به بازی می پردازد. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

 

Cut the Rope Time Travel HD v1.3.2 بازی سرگرم کننده Cut the Rope: Time Travel HD v1.3.2 – اندروید

 

مرتضی فاریابی بازدید : 236 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

Lucid Launcher Pro یک لانچر مدرن برای اندروید است که با قابلیت های کاملا متفاوت مانند حالت شناور و ترکیب رنگ بندی متفاوت و شیشه ای است که اسلاید های فوق العاده زیبا در هنگام تعویض صفحات در هر جایی که بخواهید را در اختیار شما قرار می دهد. از ویژگی های این لانچر میتوان به پشتیبانی از تعداد نامحدود ویجت ، بهینه سازی ابعاد مجموعه ها برای گوشی هایی با رزولوشن کوچک ، تم‌های مختلف برای نوار کناری و … اشاره کرد .این نرم‌افزار بر روی اندروید ۳.۰ و بالاتر قابل اجراست.

 

Lucid Launcher Pro v3.74 نرم افزار لانچر Lucid Launcher Pro v3.74 – اندروید

 

مرتضی فاریابی بازدید : 234 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

نام JetAudio متعلق به یکی از نرم‌افزارهای محبوب در زمینه‌ی مدیریت موزیک‌ها در کامپیوتر است که با امکانات قدرتمند خودش کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند و می‌تواند جایگزین خوبی برای موزیک پلیر معمولی خود گوشی باشد. نسخه‌ی اندروید این نرم‌افزار نیز با قابلیت‌های زیاد خود و پشتیبانی از فرمت‌های متنوع صوتی تجربه‌ی گوش دادن به‌موزیک‌هایتان را برایتان دلنشین‌تر می‌کند. دیگر امکانات این برنامه می‌توان به قابلیت نمایش متن آهنگ‌ها، داشتن تم‌های گوناگون، امکان استفاده از ویجت این برنامه در سایزهای گوناگون و قابلیت کنترل سرعت پخش فایل صوتی، اشاره کرد. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

jetAudio Music Player Plus v4.0.1 پخش کننده قدرتمند jetAudio Music Player Plus v4.0.1 – اندروید

 

تبادل لینک هوشمند

تبادل لينک هوشمند : براي تبادل لينک ابتدا مارا با عنوان اين دانلود بهترين سايت براي دانلود فيلم،نرم افزار،موزيک،بازي و... وآدرس http://indnld.rzb.ir لينک نماييد سپس مشخصات لينک خود را در زير نوشته . در صورت وجود لينک ما در سايت شما لينکتان به طور خودکار در سايت ما قرار ميگيرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

تعداد صفحات : 85

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد و بهترین مطالب سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم. امیدوارم با تلاش زیاد ما و حمایت شما بتوانیم نیاز دانلود شما را برآورده کنیم. وبلاگ دانلود فیلم، آهنگ، نرم افزار، بازی و ... با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در وب نگذاریم. با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 848
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 150
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 343
  • باردید دیروز : 431
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,001
  • بازدید ماه : 16,769
  • بازدید سال : 69,088
  • بازدید کلی : 745,901
  • کدهای اختصاصی
    تحلیل آمار سایت و وبلاگ