loading...
دانلود فیلم سریال،بازی،نرم افزار و...
مرتضی فاریابی بازدید : 340 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

Avant Browser یک مرورگر وب پرسرعت، قدرتمند و روان می باشد که می توانید با استفاده از امکانات کاربردی و جالبی که این نرم افزار به مرورگر اینترنت اکسپلورر اضافه می کند، از وبگردی لذت دوچندان ببرید. این نرم افزار با اضافه کردن قابلیت هایی چون بلاک کردن Pop-up ها، جلوگیری از باز شدن تبلیغات فلش، RSS/ATOM خوان خودکار، تنظیمات حرفه ای برای موتور جستجوی گوگل، بازگردانی پنچره ها و تب های بسته شده، پاکسازی اطلاعات اضافی مرورگر و افزایش سرعت بارگذاری، پشتیبانی از ۴۱ زبان زنده دنیا، دارای پوسته های بسیار زیبا و … مرورگر اینترنت اکسپلورر را به یک مرورگر منحصر به فرد و دلخواه همگان تبدیل می کند.

 

Avant%20Browser%20Ultimate%202014%20Build%206 نرم افزار مرورگر وب پر قدرت Avant Browser Ultimate 2014 Build 6

 

مرتضی فاریابی بازدید : 299 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

امروزه نرم افزارهای مختلفی را در زمینه کار بر روی عکس ها و اعمال فیلترهای مختلف تصویری و ایجاد افکت های گوناگون بر روی آن ها می توان مشاهده نمود که نیاز کاربران را در زمینه ویرایش عکس ها برطرف می سازند. Everimaging Photo Effect Studio Pro یکی دیگر از نرم افزارهای موفق کمپانی Everimaging Ltd نرم افزاری در زمینه اعمال فیلترهای گوناگون دیجیتالی بر روی تصاویر می باشد که محدوده وسیعی از افکت های خلاقانه را توسط یک رابط گرافیکی کاربرپسند برای شما فراهم کرده است. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی همچون قابلیت استفاده از ابزارهای ویرایش تصاویر، دارای افکت های متنوع، قابلیت ایجاد قاب برای تصاویر، توانایی تنظیم نور عکس ها و … نیز برخوردار می باشد.

 

Everimaging Photo Effect Studio Pro 4 1 3 نرم افزار ویرایش تصاویر Everimaging Photo Effect Studio Pro 4.1.3

 

مرتضی فاریابی بازدید : 292 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

ترس و واهمه از بین رفتن اطلاعات چه به سهو و عمد و یا از طریق برنامه های مخرب برای کاربرانی که اطلاعات مهمی در رایانه ی خود ذخیره کرده اند یک مسئله جدی به شمار می رود. O&O DiskRecovery ابزاریست که در سریعترین زمان ممکن با متدهای جدید در اسکن سیستم و هارد دیسک فایل هایی که پاک شده اند را بازیابی نموده و ساختار ایننرم افزاربه گونه ای می باشد که هرمرحله را برای شما گام به گام پیش می برد و این یعنی یک رابط کاربر پسند و عالی در این نرم افزار ! در این نرم افزار علاوه بر قابلیت بازگردانی فایل ها ، کاربران می توانند پارتیشن ها پاک شده از سیستم را نیز بازیابی کنید .

 

مرتضی فاریابی بازدید : 187 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

imbath دانلود ImBatch 2.7.0   نرم افزار ویرایش تصاویر به صورت دسته ای

دانلود ImBatch 2.7.0 – نرم افزار ویرایش تصاویر به صورت دسته ای

ImBatch 2.7.0 نرم افزار قدرتمند برای ویرایش تصاویر به صورت دسته ای و کلی است که در عین سادگی و کم حجم بودن توانایی‌های بسیاری را در اختیار دارد و به شما این امکان را خواهد داد تا به سادگی و با چند کلیک ساده تصاویر مورد نظرتان را ویرایش نمایید. تغییر اندازه گروهی و یا تبدیل فرمت‌های تصاویر و یا چرخاندن تصاویر در محور‌های مختلف از خدماتی است که این نرم افزار در اختیارتان قرار می‌دهد. نرم افزار ImBatch امکان قرار دادن سایه های سیاه و سفید ، تنظیم نور عکس ، ایجاد حالت 3D ، ایجاد تصاویر به صورت Flip ، گرد کردن گوشه های عکس ، تغییر در رنگ ، سیاه سفید کردن تصاویر ، ساخت فایل PDF و … را هم در تصاویر به صورت دسته ای به شما خواهد داد و نرم افزار بیش از 100 فرمت را پشتیبانی میکند. از ویژگی‌های منحصر به فرد نرم افزار ImBatch می‌توان به تنظیم‌های دقیق و پیش فرض این نرم افزار اشاره کرد ، به نحوی که فرایند کار را بسیار ساده و دقیق می‌کند.

مرتضی فاریابی بازدید : 238 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

Meli Psd1 دانلود Daum PotPlayer 1.6.48850    نرم افزار پخش فرمت های چند رسانه ای

دانلود Daum PotPlayer 1.6.48850  – نرم افزار پخش فرمت های چند رسانه ای

PotPlayer یکی از بهترین نرم افزار رایگان پخش چند رسانه ای است که  تقریبا از هر فرمت های ویدیوییدسترس خارج پشتیبانی می کند. در این پلیر کدک های داخلی و بدون نیاز به نصب کدک های دستیوجود دارد. ویژگی های کلیدی دیگر شامل پشتیبانی از دستگاه های تلویزیون وب کم / آنالوگ / دیجیتال، پخش ویدئو فاقد شکاف و خلل، DXVA، پخش زنده می باشد.

مرتضی فاریابی بازدید : 292 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

Meli Psd3 دانلود Yamicsoft Windows 8 Manager 2.1.0   نرم افزار بهینه سازی ویندوز8

دانلود Yamicsoft Windows 8 Manager 2.1.0 – نرم افزار بهینه سازی ویندوز8

Yamicsoft Windows 8 Manager 2.1.0  ابزار سیستمی است که کمک می کند تا بهینه سازی، تعمیر و تمیز کردن ویندوز 8 را به راحتی و با کیفیت بالا انجام دهید. این کارسرعت سیستم شما را افزایش دهد، از بین بردن سیستم گسل، بهبود امنیت سیستم را در بر دارد.این نرم افزارسیستم که کمک می کند تابهینه سازی، تعمیر و تمیز کردن ویندوز 8 آن را به سرعت سیستم شما را افزایش دهد.همچنین نرم افزار با ارائه پیشنهاداتی و انجام آنها توسط کاربر ، امنیت سیستم را افزایش خواهد داد. به طور کلی نرم افزار دارای ۶ اصلی بخش Information ، Optimizer ، Cleaner ، Customization ، Security ، Network و بخشی به نام Misc. Utilities است که ابزارهای مختلف در آن قرار دارد که هر یک از این بخش ها وظیفه ی خاصی در بهبود عملکرد سیستم شما را بر عهده دارد

مرتضی فاریابی بازدید : 234 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

angry seasons دانلود Angry Birds Seasons 4.0.2   بازی پرندگان خشمگین فصل ها اندروید

دانلود Angry Birds Seasons 4.0.2 – بازی موبایل پرندگان خشمگین فصل ها اندروید

Angry Birds Seasons 4.0.2 یک بازی جذاب و زیبا با مراحل کاملا جدید برای اندروید می باشد. در این بازی، پرندگان خشمگین سال نو را در سراسر جهان جشن می گیرند و اتفاقات زیادی در این میان اتفاق می افتد. این بازی اکشن و سرگرم کننده ی پرطرفدار با بیش از 290 مرحله به صورت رایگان بروز رسانی می شود. در به‌ روز رسانی جدید پرندگان خشمگین قادر به حرکت در زیر آب نیز هستند و البته در همان زمان خوک‌ها نیز با افتادن در آب غرق می‌شوند.
فیزیک جدید بسیار سرگرم‌کننده به نظر می‌رسد و خوب ما پیشنهاد می‌کنیم تا این بازی را دانلود کرده و لذت ببرید. . قسمت های مختلف این بازی به روز هالووین، کریسمس، روز ولنتاین، روز St.Patrick، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها اختصاص داده شده و مراحل چالش برانگیزی را برای شما فراهم می کند. این مراحل جذاب به شما انگیزه ی بیشتری برای کشتن خوک های نفرت انگیز و بدست آوردن تخم مرغ طلایی، می دهد.

مرتضی فاریابی بازدید : 310 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

 

android sdk دانلود Android SDK Release 23.0.0   نرم افزار توسعه برنامه های اندروید

دانلود Android SDK Release 23.0.0 – نرم افزار توسعه برنامه های اندروید

Android SDK Release 23.0.0 مجموعه ای از ابزارها، نمونه کد و اسنادی است که برای توسعه برنامه های اندروید مورد نیاز می باشد. این نرم افزار کتابخانه های API و ابزارهای توسعه لازم برای ساخت، تست و اشکال زدایی برنامه های آندروید را برای شما فراهم می سازد. ساخت برنامه های آندروید کار آسانی است. تنها کافیست با روش برنامه نویسی جدید آشنا باشید. این نرم افزار از نسخه 32 بیتی ویندوز ایکس پی و نسخه های 32 و 64 بیتی ویندوز ویستا و 7 پشتیبانی می کند.

مرتضی فاریابی بازدید : 205 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

pass view دانلود WebBrowserPassView 1.46   نرم افزار بازیابی پسوردهای ذخیره شده در مرورگرها

دانلود WebBrowserPassView 1.46 – نرم افزار بازیابی پسوردهای ذخیره شده در مرورگرها

WebBrowserPassView 1.46 نرم افزاری مفید و کاربردی برای بازیابی پسوردهای ذخیره شده در مرورگرهای موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم، اپرا و اینترنت اکسپلورر است. می توانید با استفاده از این نرم افزار مفید تمامی پسوردهای فراموش شده ی خود را از هر وب سایتی از جمله وب سایت های محبوب فیس بوک، یاهو، گوگل و جی میل، بازیابی کنید. پس از بازیابی پسوردهای فراموش شده ی خود، می توانید آن ها را در فایلی به یکی از فرمت های text, html, csv و یا xml ذخیره کنید.

مرتضی فاریابی بازدید : 316 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

حیوانات خانگی به کمک شما نیاز دارند! در بازی Toca Pet Doctor حیوانات کمک شما را می‌ خواهند. در این بازی جذاب شما وظیفه دارید به وضعیت حیوانات بیمار رسیدگی کنید و آن ها را درمان را کنید. در این جا شما باید به ۱۵ نوع حیوان خدمات پزشکی ارائه دهید و بهترین شکل آن ها را درمان کنید، کودکان شما را در فعالبت‌های مختلف راهنمایی می‌کند تا آنها بتوانند از حیوانات مراقبت کنند. برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Toca Pet Doctor v1.0 بازی دکتر حیوانات Toca Pet Doctor v1.0 – اندروید

تبادل لینک هوشمند

تبادل لينک هوشمند : براي تبادل لينک ابتدا مارا با عنوان اين دانلود بهترين سايت براي دانلود فيلم،نرم افزار،موزيک،بازي و... وآدرس http://indnld.rzb.ir لينک نماييد سپس مشخصات لينک خود را در زير نوشته . در صورت وجود لينک ما در سايت شما لينکتان به طور خودکار در سايت ما قرار ميگيرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

تعداد صفحات : 85

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد و بهترین مطالب سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم. امیدوارم با تلاش زیاد ما و حمایت شما بتوانیم نیاز دانلود شما را برآورده کنیم. وبلاگ دانلود فیلم، آهنگ، نرم افزار، بازی و ... با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در وب نگذاریم. با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 848
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 61
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 264
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 526
  • باردید دیروز : 431
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,184
  • بازدید ماه : 16,952
  • بازدید سال : 69,271
  • بازدید کلی : 746,084
  • کدهای اختصاصی
    تحلیل آمار سایت و وبلاگ