loading...
دانلود فیلم سریال،بازی،نرم افزار و...
مرتضی فاریابی بازدید : 181 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
نهایت سرعت وبگردی با نسخه جدید مرورگر محبوب اپرا – Opera v10.0 build 1691
امروزه در میان نرم افزارهای اینترنتی می توان تعداد زیادی از برنامه های مرورگر وب را یافت.به کمک این نرم افزارها می توان از وب سایت ها در اینترنت بازدید کرده ، فایل های مورد نظر خود را دانلود کنید. در واقع استفاده از اینترنت بدون مرورگر های تقریبا امری محال است. مرورگر های متفاوتی را می توان در اینترنت یافت. از میان آن ها تعداد محدودی هستند که در میان کاربران محبوب هستند. Internet Explorer که مرورگر پیش فرض سیستم عامل ویندوز می باشد ، Mozilla FireFox که بزرگترین رقیب برای Internet Explorer محسوب می شود و تقریبا در این بازی برد را بدست آورده است . و مرورگر دیگری به نام Opera که دارای طرفداران زیادی در سطح وب است و از لحاظ امکانات از هر دو آن دو از دید بسیاری پیش است می باشد.
مرتضی فاریابی بازدید : 248 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
                                 ftp انتقال سریع فایل در اف تی پی با FlashFXP v4.3.0.1937
FlashFXP نرم افزاری کاملا قدرتمند و حرفه ای در زمینه انتقال دیتا از طریق پروتوکول FTP می باشد. FTP که مخفف File Transfer Protocol می باشد یکی از قدرتمند ترین و سریعترین راه های انتقال اطلاعات در شبکه های رایانه ای می باشد. امروز این پروتوکول و اینگونه نرم افزار ها اکثرا برای انتقال و دریافت اطلاعات وب سایت ها بکار می روند به صورتی که شما با قابلیت کشیدن و رها کردن این نرم افزار می توانید پس از اتصال به سرور, تعداد نامحدودی از فایل ها را انتخاب و به آسانی آپلود نمایید. نرم افزار FlashFXP قابلیت ساخت یک لیست نامحدود از مسیر های اتصال به همراه نام کاربری و کلمه ی عبور را دارا می باشد که به شما این قابلیت را می دهد که پس از ذخیره سازی اطلاعات ورود به پروتوکول مربوطه در هر زمان تنها با یک کلیک به سرور خود وصل شوید و همچنین شما می توانید توسط این نرم افزار به صورت همزمان چند فایل را آپلود نمایید. یکی از مهمترین ویژگی هایی که این نرم افزار را نسبت به سایر نرم افزار های هم رده متمایز نموده است بالا بودن تعداد کانکشن ها هنگام انتقال اطلاعات می باشد که این قابلیت باعث افزایش سرعت انتقال نیز می گردد.
مرتضی فاریابی بازدید : 392 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
دانلود Mozilla Firefox v29.0.1 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوزسازگار است.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Mozilla Firefox:
- واسط کاربری جدید و جذاب تر نسبت به قابل
- سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگیری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (Popup - bloker)

و............در ادامه مطلب........

مرتضی فاریابی بازدید : 391 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
دانلود TutsPlus The WordPress Theme Customizer - آموزش سفارشی سازی پوسته وردپرس

یکی از رایج ترین سیستم های مدیریت محتوای وب سایت ها، وردپرس (WordPress) است که با زبان برنامه نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود. این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است و با سرعت و پیشرفتی قابل ملاحظه تبدیل به معروف‌ترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ و سایت بر روی هاست شده است. پوسته ها (Theme) یا قالب‌های رایگان زیادی برای کاربران وردپرس وجود دارد که می توانند آن ها را متناسب با سلیقه خود سفارشی سازی نموده و تغییر دهند. در وردپرس 3.4 ویژگی WordPress Theme Customizer برای سفارشی سازی تم ها معرفی شد.
در دوره آموزشی TutsPlus The WordPress Theme Customizer شما با چگونگی سفارشی سازی تم های وردپرس آشنا می شوید.

مرتضی فاریابی بازدید : 424 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی فکری پل سازی مخصوص اندروید
Bridge Constructor Medieval1

با دانلود بازی فکری برای اندروید خودتان موافقید؟بازی پل سازی از بهترین این نوع بازی هاست که خلاقیت خاص خود را می طلبد.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی بازی جدیدی با نام Bridge Constructor Medieval در خدمت شما دوست داران و گیمرهای سیستم عامل آندرویدی هستیم. آیا برای این بازی فکری آمادگی لازم را دارید؟ مهارت خود را در حرفه ی پل سازی محک بزنید ! با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

شما را به سفر در دوران قرون وسطی و انجام بازی شماره یک پل سازی در آندروید مارک با نام Bridge Constructor دعوت می کنیم ! در طول بازی Bridge Constructor Medieval شما به چندین قرن گذشته و در زمان شوالیه ها و قلعه ها سفر می کند ، در این دوران تاریخی لازم است که مهارت پل سازی خود را به رخ دشمنان بکشید ؛ در این دوران ممکن است جنگ هایی متعدد رخ دهند ، در صورتی که پل های ساخته شده از مقاومت کافی برخوردار نباشند در طول این جنگ ها ممکن است ضمن فروریزی مردمان شما را در معرض خطر جدی قرار دهند ! پل های مورد نظرتان را با ساختار ستون ها استوار و محکم کرده و با استفاده از ابزار هایی نظیر چوب، چوب سنگین، سنگ ، طناب و سقف پل ساختار پل ها را آماده سازی کنید. ممکن است در مراحل ابتدایی بازی ، خطاهایی را مرتکب شوید ؛ اما با مرور زمان و کسب مهرات ها ، فراخواهید گرفت که در هر سطح و مکانی بایست از چه ابزاری استفاده کنید. در زمان محاصره ، نیروهای دشمن پل های شما را بمباران می کنند ، با استفاده از سقف پل ها می توان از مردان و دستاوردهای حکومتی منطقه محافظت کرد. امیدواریم لذت ببرید.

مرتضی فاریابی بازدید : 233 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار فارسی چت اندروید

بهترین نرم افزار های اندروید

نظرتان با دانلود یک نرم افزار کاملا فارسی برای اندروید خودتان چه طور است؟نرم افزار چت و گفت گوی فارسی انار! خدمت شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی هستیم با معرفی اولین اپلیکیشن حرفه ای ارتباطی فارسی در دستگاه های آندرویدی ! آیا شما از هم از دوست داران شبکه های اجتماعی هستید؟ انار نام اپلیکیشنی جدید جهت استفاده صحیح و رسمی از شبکه اجتماعی خصوصی برای ایرانیان و فارسی زبانان عزیز است ! با ما در معرفی این اپلیکیشن قدرتمند همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

” انار ” اولین شبکه ارتباطی و اجتماعی فارسی زبانان و دوست داران اپلیکیشن های Social است ؛ آیا شما هم دوستان زیادی دارید که دلتان نمیخواهد لحظه ای از آنان دور باشید؟ با انار ، همیشه با عزیزانتان در ارتباط هستید و هیچ گاه این ارتباط را از دست نخواهید داد ! به کمک اپلیکیشن محبوب Anar می توانید به صورت لحظه ای متوجه شوید دوستانتان در حال انجام چه کاری هستند ، شما کاربران عزیز می توانید تصویر کاربری خود را قرار داده و برای دوستانتان پیام ارسال کنید. ممکن است بخواهید در مورد محل فعلی یکی از نزدیکانتان اطلاع پیدا کنید ، نیازی به انجام تماس و یا ارسال پیامک نیست ! انار از تمامی این رویدادها اطلاع دارد و شما و دوستانتان را در محیطی امن در جریان کارهای فعلی همدیگر قرار می دهد. با توجه به حساسیت های شبکه اجتماعی و معضلاتی که ممکن است اپلیکیشن هایی نظیر وایبر ، لاین و… برای کاربران بوجود آورند ، برنماه نویسان فارسی زبان بر آن شدند تا اولین اپلیکیشن ارتباطی فارسی زبان را آماده و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهند. پیشنهاد می کنیم از دست ندهید ، امیدواریم لذت ببرید.

مرتضی فاریابی بازدید : 235 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی در سبک زوما برای اندروید

بازی های اندروید برتر

اگر از علاقه مندان بازی های ساده و در عین حال سرگرم کننده و جذاب هستنید حتما سری بازی های زوما یا لوکسور را به خاطر دارید ! این بار مشابه این بازی را برای اندروید خود دانلود کنید. لوکسور و زوما از محبوب ترین بازی های کامپیوتری با حجمی کم ، طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کردند. Marble Blast Legend نیز یک گیم پلی دوست داشتنی و مشابه با این بازی ها را دارد که در ادامه به معرفی آن پرداخته ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

اکنون می توانید سری جدید بازی مشابه با Zuma را در دستگاه های قابل حمل خود بازی کنید ! Marble Blast Legend نام این بازی محبوب و دوست داشتنی است که توسط کمپانی معروفی که عناوینی همچون Save My Bird و Bubble Bird Rescue را عرضه کرده ، در اختیار شما کاربران قرار می گیرد. در این بازی دوست داشتنی ، مجموعه ای از توپ های رنگی از یک سمت از نمایشگر به صورت متصل به همدیگر شروع به حرکت می کنند ، شما به عنوان پلیر این بازی ، در بخش میانی دستگاهی را در اختیار دارید که توپ های رنگی را به ترتیبی که سیستم هوشمند ین بازی طراحی کرده است پرتاب می کنید. شما بایست توپ هایی را که در اختیارتان قرار می گیرد ، به سمت توپ های همرنگ نشانه گیری و پرتاب کنید تا از زنجیره توپ ها حذف گردند. لازم به ذکر است که برای حذف توپ های متصل به هم ، باید تعداد مجموعه توپ های زنجیره و توپ پرتابی شما حداقل ۳ عدد و یا بیشتر باشد. در واقع شما با شلیک توپ ها و حذف آنان از زنجیره ، سرعت حرکت آنان را کاهش می دهید و از افتادن توپ ها در گودال جلوگیری می کنید. امیدواریم این بازی زیبا مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

مرتضی فاریابی بازدید : 329 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار فایل های آفیس برای اندروید
نرم افزار آفیس اندروید

 

اسناد آفیس یکی از پرکاربردترین نوع فایل ها در میان کاربران اسمارت فون ها و تبلت های هوشمند است بنابراین دانلود نرم افزار های افیس برای اندروید ضروری اس. ؛ روزانه تعداد بسیاری از کاربران از دستگاه های آندرویدی خود به عنوان وسیله ای آموزشی استفاده می کنند و با نصب اپلیکیشن های مختلف ، امکان اجرای فرمت های گوناگون را در آنان فراهم می آورند. در این مطلب قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با نرم افزاری حدید جهت اجرای اسناد آفیس آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

Polaris Office نام نرم افزاری جدید و رایگان جهت اجرای آسنا و سریع اسناد آفیس در دستگاه های Smartphone/Tablet PC/Desktop است ، تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیون از کاربران دستگاه های آندرویدی ، اپلیکیشن Polaris Office را به عنوان اپلیکیشن پیش فرض اجرای فرمت های آفیس برگزیده اند که در ادامه به شرح قابلیت های قدرتمند این نرم افزار می پردازیم. Polaris Office نام ابزاری رایگان جهت مدیریت و اجرای سریع فرمت های Microsoft Office در دستگاه های آندرویدی شماست ؛ علاوه بر این شما به کمک این نرم افزار می توانید فرمت های PDF را نیز در دستگاه های خود اجرا کنید ، بنابراین دیگر نیازی به اپلیکیشن های جانبی نظیر ادوبی ریدر و… جهت اجرای فرمت های PDF ندارید ! آیا تا بحال با مشکل نمایش نمودار اسلایدشو در دستگاه های خود مواجه شده اید؟ سند اصلی Microsoft Office همانگونه که در کامپیوتر پیش روی شما قرار می گیرد ، در Polaris Office نیز به همان صورت قابل مشاهده و خواندن است. بنابراین در هنگام ویرایش سندهای متنی ، اسمارت فون شما هیچ تفاوتی با کامپیوتر ندارد ! از این پس می توانید به وسیله ی Polaris Office ، فایل های آفیس را در هر زمان و مکانی مدیریت ، ویرایش و مطالعه کنید. در صورت تمایل ، می توانید فایل مورد نظرتان را به وسیله ایمیل به دوستانتان در دفترچه تلفن و یا شبکه های اجتماعی Messenger, Facebook, Twitter ارسال کنید. امیدواریم لذت ببرید.

Rating: 4.3/5 (53 votes cast)

مرتضی فاریابی بازدید : 317 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود و آپلود از طریق FTP با AceBIT WISE-FTP 8.0.0

AceBIT WISE-FTP نام ابزاری مناسب جهت مدیریت ftp ، دانلود و آپلود از طریف ftp  می باشد . توسط این ابزار قدرتمند شما قادر به اتصال به سرور سایت خودتان می باشید و می توانید با سرعت بالا دانلود و آپلود را انجام دهید. نرم افزار داراری رابط کاربری آسانی میباشد و شما بدون داشتن دانش در مورد اتصال به سرور قادر به آپلود و دانلود خواهید بود.

 
مرتضی فاریابی بازدید : 253 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مدیریت و اجرای فایل های PDF با نرم افزار ساده ولی قدرتمند Foxit PDF Reader 3.1.1.0901

امروزه یکی از بزرگترین دغدغه های یک تایپیست، یک روزنامه نگار، یک محقق، یک دانش آموز و بسیاری از افرادی که با متن ها و فایل های نوشتاری در کامپیوتر سر و کار دارد این است که چطور متن خود را همانگونه که در کامپیوتر خودش مشاهده می شود (با همان فونت ها و تزئینات) در یک حافظه قابل حمل ذخیره سازی کرده به طوری که در یک سیستم دیگر هم با همان تزئینات بارگزاری و اجرا شود؟ راه های زیادی برای این کار موجود است. یکی از راه های خیلی ساده ذخیره نوشتار در فرمت PDF می باشد. اما یکی از بزرگترین مشکلات فرمت PDF کمیاب بودن نرم افزارهای اجراکننده آن است، از این دسته نرم افزارها می توان به Adobe Acrobat Reader اشاره کرد. اما این نرم افزار همانطور که اطلاع داریم از حجم بسیار بالایی برخوردار است و فشار زیادی را به هنگام اجرا بر CPU سیستم شما وارد می کند.
نرم افزار قدرتمند Foxit Reader نرم افزاری از شرکت Foxit می باشد که اخیرا در بین کاربران فرمت های PDF مخصوصا در ایران عزیزمان جای خوبی برای خود باز کرده است. شمامی توانید تمامی نیازمندی های خود را که توسط نرم افزار حجیم Adobe Acrobat برطرف می ساختید با این نرم افزار کوچک هم برطرف سازید. این نرم افزار بهترین پیشنهاد میهن دانلود به عنوان جانشینی برای Acrobat می باشد. 
تبادل لینک هوشمند

تبادل لينک هوشمند : براي تبادل لينک ابتدا مارا با عنوان اين دانلود بهترين سايت براي دانلود فيلم،نرم افزار،موزيک،بازي و... وآدرس http://indnld.rzb.ir لينک نماييد سپس مشخصات لينک خود را در زير نوشته . در صورت وجود لينک ما در سايت شما لينکتان به طور خودکار در سايت ما قرار ميگيرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

تعداد صفحات : 85

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد و بهترین مطالب سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم. امیدوارم با تلاش زیاد ما و حمایت شما بتوانیم نیاز دانلود شما را برآورده کنیم. وبلاگ دانلود فیلم، آهنگ، نرم افزار، بازی و ... با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در وب نگذاریم. با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 848
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 197
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 378
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 11,490
  • بازدید ماه : 11,490
  • بازدید سال : 83,192
  • بازدید کلی : 760,005
  • کدهای اختصاصی
    تحلیل آمار سایت و وبلاگ